🍃 گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد ، وقتی دستی را به یاری می گیری بدان که دست دیگرت در دست خداست ... 

 

با سلام و عرض ادب خدمت اعضای محترم کانال 

 

هدف از تشکیل این کانال اطلاع رسانی و ایجاد هماهنگی بین عزیزانی که در گروه حضور دارند و تلاش هر چه بیشتر برای به اجرا در آوردن طرح قربانی ویژه نیازمندان به صورت ماهیانه می باشد . 

 

طرح از این قرار می باشد که هریک از عزیزان هر ماه حداقل مبلغ 5000_10/000 تومان به شماره کارت ذیل  واریز می نمایند تا انشاالله هزینه حداقل یک گوسفند در هر ماه تهیه شده و قربانی گردد . هر چقدر هزینه بیشتر جمع آوری شود به تعداد گوسفندان اضافه میگردد و نهایتا تعداد نیازمندان بیشتری از این قربانی بهرمند میشوند و اجر و ثواب بیشتری برای عزیزان نزد پروردگار رحمن ذخیره میگردد .

 

امید است انشاالله شما عزیزان با مشارکت خود و اطلاع رسانی هرچه بیشتر این طرح به خانواده ، دوست ، آشنایان و دیگر عزیزان از اجر و ثواب بیشتری برخوردار شوید ...  

 

انشاالله با مشارکت شما عزیزان ، صبح اول هر ماه قمری ، به میزان مبالغ جمع آوری شده برای نیازمندان قربانی میگردد 

 

برای جلب هر چه بیشتر اعتماد عزیزانی که قصد مشارکت دارند " پیش از قربانی تصاویر و فیلم کوتاه همراه با ذکر تاریخ روز قربانی و بعد از آن ، از بسته های تقسیم شده تصاویر هایی در کانال ارسال میشود .

 

             🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 

شما میتوانید مبالغ مورد نظر خود را به شماره کارت زیر واریز نمایید 

 

 6037997396564982 

 بانک ملّی 

انشاالله خداوند به همه ی عزیزان عمر با عزت ، سلامتی و روزی بابرکت عنایت فرماید 🙏

 

مدیریت کانال

@z_s_javaheri

 

لینک کانال 

@adame_faghr