از فعالیت های مفید و ارزشمند موسسه قرآنی شیفتگان وحی در سال 1388 افتتاح شعبه موسسه به درخواست مدیریت محترم موسسه مرکزی سرکار خانم جواهری  با هدف ترویج فعالیت های اسلامی و فعالیت های آموزشی قرآنی می باشد.

این شعبه وابسته با اجرای آئین نامه آموزشی از موسسه مرکزی فعالیت های قرآنی خود را گسترش داده. شعبه ای که با معاونت آموزشی سرکار خانم یوسفی تا کنون فعال می باشد پس از چندین بار انتقال از مکانی به مکان دیگر هم اکنون در مکانی به نام بیت النور(واقع در کوچه 41 چهارمردان) فعال است.

 



از مهمترین نتایج این جابجایی گسترش فعالیت ها و تعداد کلاس های شعبه و استقبال بیشتر دانش پژوهان قرآنی به علت وسعت جا بوده است.

و اما از فعالیت های قرآنی که تا کنون صورت گرفته است می توان به کلاس های روخوانی ،تجوید، روانخوانی، ترجمه و مفاهیم، صرف و نحو،تفسیر و کلاس های فوق برنامه از جمله آئین همسرداری، امداد و تزریقات، طب اسلامی و کلاس های نوجوانان در تابستان (ازجمله  قرائت، احکام، نقاشی، سفره آرایی و ... را) می توان نام برد.

از اساتیدی که به طور مستمر در شعبه حضور دارند و با تلاش مخلصانه ی خود موجب رونق دو چندان این مکان مقدس می شوند می توان به اساتید، خانم ها : ادیب زاده، میرقیاسی، کسایی، ابتسام موسوی، شیخی زاده، فرحناک، یوسفی، محمودی، جواهری، صادقی، جوشقانی، دهقانی، مریم رئیس میرزایی، رحیمی، ادیب زاده، میر قیاسی و ابراهیم پور اشاره کرد.


از کلیه علاقه مندان به شرکت در کلاس های آموزشی و تخصصی دعوت می شود به شعبه مرکزی یا شعبه چهارمردان مراجعه یا با شماره تماس 37847723 ارتباط برقرار نمایند.