بسم الله الرحمن الرحیم

گزارش پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم

ویژه عموم خواهران

حمد و ثناء سزاورا یگانه پروردگاریست که به رحمت رحمانی خویش انسان را تعلیم قرآن و بیان کرامت فرمود و بدین موهبت وی را ازاسفل السافلین به اعلی اعلیین رهنمود گردید.

و سلام و صلوات او بر خاتم پیامبران و خاندان پاک و مطهرش که کلام نور واحدند و تفسیر اتم و اکمل قرآن .

خدا را شاکریم که بار دیگرتوفیق خدمت گذاری قرآن را با برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم نصیب ما فرمود و اهتمام مسئولین و همت دست اندر کاران این مسابقات در مرحله استانی با درجه قابل قبولی از مطلوبیت برگزار گردید .

از نکات برجسته این دوره مسابقات ، اجرای مرحله استانی در دهه کرامت سالروز میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها ) و حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) بصورت وسیع و گسترده می باشد

و هدف از برگزاری این دوره مسابقات ترویج سبک زندگی قرآنی و ایجاد انگیـزه مثبت ، کشف استعداد های قرآنی و وسیله ای برای رسیدن به قرب الهی است .

 این مسابقات در رشته های حفظ ، ترتیل خوانی ، ترجمه و مفاهیم ، قرائت و اذان گویی با تعداد حدودا 200 نفر  از 40 شعبه جلسه قرآن وابسته به این مرکز و عموم خواهران که اعضای شرکت کننده می باشند برگزار شد.

این مسابقات در طی دو روز 2/6/94 لغایت3/6/94 در شعبه مرکزی موسسه قرآنی شیفتگان وحی مرکزی با حضور مدیریت محترم ، معاونت فرهنگی ، اساتید برجسته ، مربیان و جمع کثیری از قران آموزان عزیز برگزار شد .

و همچنین از مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی حجت السلام و المسلمین جناب عباس دانشی ،  کارشناس قرآنی حجت السلام جناب آقای  شفیعی ،  مسئول فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه  و  مسئول بانوان هیئات مذهبی  سر کار خانم یوسفی دعوت ویژه به عمل آمد .

در مراسم اختتامیه به همه شرکت کنندگان جوایزی اهدا و به نفرات برتر اول و دوم هر رشته لوح تقدیر و جوایز نفیس تقدیم شد .

این مسابقه وسیع و گسترده نتیجه برگزاری شورای های متعدد فرهنگی و شورای هیئت مدیره می باشد .

از همه مسئولین محترم وتمام کسانی که نقش بسزایی در برگزاری این دوره مسابقات داشتند بویژه بانیان امور خیریه محترم صمیمانه تشکرو قدر دانی  به عمل می آورد  .

 

                                                                                          موسسه قرآنی شیفتگان وحی                                                                                                                         شهریور 94